FAQ

Kolik zaplatím za doručení mnou objednaného zboží?

Veškeré Vámi objednané zboží zasíláme Českou poštou a to buď obyčejným balíkem (není garantováno doručení do 24 hodin) a nebo tzv. balíkem do ruky (garantováno doručení do 24 hodin po odeslání mimo sobot a nedělí - POZOR - doba uskladnění na poště pouze 7 dnů). Cena poštovného Českou poštou - doporučeným balíkem je 66 Kč při platbě na účet. Cena poštovného Českou poštou - balíkem do ruky dobírkou je 139 Kč a nebo 95 Kč při platbě na účet.

Zásilky poslané přes Zásilkovnu na jejich pobočku jsou obvykle doručovány do dvou pracovních dnů od podání na pobočku Zásilkovny. Cena doručení při platbě předem (bankovním převodem) je 54 Kč. Cena dobírkou na pobočce Zásilkovny je 74 Kč. Seznam poboček Zásilkovny najdete zde.

Zásilky poslané přes PPL jsou obvykle doručovány následující pracovní den od podání. Cena doručení při platbě předem (bankovním převodem) je 95 Kč. Cena dobírkou je 139 Kč.

Při každém nákupu nad 2500 Kč je poštovné ZDARMA.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží lze vyzvednout buď na prodejně v Brně na ulici Olomoucká 6 nebo na výdejním místě v Brně na ulici Pálavském náměstí 2b - firma AGORAS, spol. s r.o. UPOZORNĚNÍ, nejedná se přímo o naší prodejnu, ale o prodejnu firmy AGORAS, spol. s r.o.

Mohu zboží vyměnit?

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu naší provozovny.

Jak mohu reklamovat zboží?

Neprodleně po obdržení zásilky zboží zkontrolujte. Pokud zjistíte rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, laskavě nás kontaktujte a reklamaci s Vámi okamžitě projednáme. Pokud tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že Vaše reklamace nebude uznána, přičemž se má za to, že zboží bylo dodáno v pořádku.

Reklamované zboží spolu s kopií faktury zasílejte na adresu provozovatele e-shopu UpravSe.cz běžnou balíkovou poštou. Pokud zašlete reklamaci dobírkou, nebude přijata!

Zboží Vám bude vyměněno na základě předchozí telefonické nebo emailové domluvy, případně Vám budou na bankovní účet vráceny peníze.

Opravené či vyměněné zboží Vám bude na naše náklady zasláno zpět do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží od Vás obdržíme). Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízení reklamace kupujícímu.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět.

Co když dojde zboží již poškozené?

Každé zboží před odesláním kontrolujeme. Pokud se přeci jen stane, že zboží dojde poškozené, reklamuje se tato zásilka u pošty.

Jak mohu zaplatit?

Zboží lze zaplatit buď po doručení tzv. na dobírku, zasláním platby na jeden z nášich účtů: 35-4509630257/0100 nebo 4509630257/2010.

Mohu si objednat zboží na Slovensko?

Ano, zboží zasíláme i na Slovensko. Poštovné účtujeme 175 Kč Slovenskou poštou na dobírku, 145 Kč při platbě převodem. Balíček je také možné zaslat na některou ze slovenských poboček Zásilkovny. Dopravu účtujeme 99 Kč při platbě na pobočce Zásilkovny a 85 Kč při platbě bankovním převodem. Seznam poboček Zásilkovny najdete zde. Objednávky nad 3500 Kč, zasíláme ZDARMA!

Ochrana dat

Přihlášením se do internetového obchodu UpravSe.cz dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých Vašich osobních dat, údajích o Vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám.

Je možné vaše zboží odebírat velkoobchodně?

Ne, bohužel zboží za velkoobchodní ceny neprodáváme.